We Got The Power

sobota, czerwca 07, 2014



W dzisiejszym poÅ›cie chciaÅ‚bym wam pokazać rzeczy jakie dostaÅ‚em od Hoodboyz.de. Ostatnio coraz bardziej przekonujÄ™ do sportowego stylu. Na sobie mam dresy, czapkÄ™ i zegarek od HoodBoyz.de,  koszulka pochodzi ze sklepu H&M i buty od Adidasa. WiÄ™cej zdjęć do tego postu nie udaÅ‚o mi siÄ™ zrobić ponieważ deszcz przeszkodziÅ‚ nam w sesji :( ChciaÅ‚bym wam polecić bardzo fajny film który ostatnio oglÄ…daÅ‚em i jest jednym z tych filmów o których nie zapomnÄ™. ZachÄ™cam was do obejrzenia ''DziÅ› jestem blondynkÄ…'' (TRAILER). Film opowiada o 21 letniej dziewczynie która zachorowaÅ‚a na raka. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo podziwiam ludzi którzy walczÄ… z tÄ… okropnÄ… chorobÄ…. Mój dziadek byÅ‚ jednÄ… z tych osób które walczyÅ‚y do samego koÅ„ca.
Co sądzicie o tej stylizacji? Podoba się wam? Macie zamiar obejrzeć film?


In today's post I would like to show you things that I get from Hoodboyz.de. Recently I convinced myself to sporty style. On me you can see tracksuits, snapback and watch from Hoodboys.de, yellow T-shirt from H&M and sneakers from Adidas. I couldn't take more pictures becuse the rain prevented us in photoshot :(.
What do you think about this outfit? Do you like it?















Na moim facebook'u trwa obecnie konkurs gdzie do zdobycia są rzeczy z obrazka poniżej. Jeśli ktoś miałby chęć wziąć udział serdecznie zapraszam:)
KONKURS








Snapback, spodnie, zegarek/ Snapback, watch, trousers - Hoodboyz.de
T-shirt - H&M
Buty/Sneakers -  Adidas Pro Play

You Might Also Like

50 komentarze

  1. ciekawa stylizacja :)
    żółty to taki ciepły i pozytywny kolor :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam styl sportowy! Zawsze się tak ubierałam,chociaż ostatnio coraz bardziej przekonuje mnie styl elegancki! :D
    Może obejrzę film,chociaż nie przepadam za takimi filmami,zawsze później nie potrafię,że pozbierać... :/

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. T-shirt super. Żółty zawsze kojarzył mi sie z taka energia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo się podoba :) Fajnie, że kolor dresów jest nietypowy bo gdybyś założył szare to nie wybaczylabym ci tego do końca życia bo kojarzą mi się z typowymi dresami ( chodzi mi o typ człowieka );D

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo mega mega buty :) zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja jak zwykle świetna ! Buty cudowne *.*
    Co do filmu, to chyba go obejrzÄ™, bo lubiÄ™ filmy tego typu ; )

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the hat you look amazing.
    http:// tifi11.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu mam w głowie piosenkę Gagi - Donatella. "I'm a rich bitch, I'm the upper class" xd
    Look mi się podoba. Szczególnie t-shirt w połączeniu z zegarkiem na ręce. No i buty - zazdroszczę od czasu kiedy je pierwszy raz pokazałeś ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: beautiful pictures. I like the yellow color. Great clock. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne dresy!:)
    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w link w poscie : KLIK mam nadzieje ze to nie bedzie problem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja ;)
    Buty i czapka są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują Ci takie żywe kolory :) żółty t-shirt przyciąga uwagę :)
    spodnie mają świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I actually really like this look and how you've colour-matched the watch to the t-shirt!

    http://findmethoseheels.blogspot.co.uk/
    *I follow back on Bloglovin'*

    OdpowiedzUsuń
  15. Looking cool as always, yellow looks good on you :)
    Do enter my Zarop Summer Dress Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/giveaway.htmlKeep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    I te buty- meega!

    OdpowiedzUsuń
  17. love your shoes so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka świetna czapka *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice t-shirt!!!
    Have a wonderful weekend!!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre zdjęcia. Fajny look!
    Ja podziwiam osoby walczące z rakiem. Mój przyjaciel z nim przegrał, ale walczył do końca...

    OdpowiedzUsuń
  21. hello,handsome boy
    you are so nice and can we be friend here?
    have a nice day,keep in touch

    Your lovely Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. supa dupaa like that sneakers!!
    thankyou for ur support to my blog :D

    http://hexfashion.blogspot.com/2014/06/genesis.html

    OdpowiedzUsuń
  23. już jest nowy post xd nie no fajnie wygadasz na sportowo. jeju jaki ty chudy jestes xd przyjedz do mojej babci to od razu masy nabierzesz :D
    dresiki super

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasuje do Ciebie sportowy styl :) A koszulka ma bardzo pozytywny i radosny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. snapback i spodnie genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. haha...I just love your cap!!!!!

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Urban-glam look my dear!
    You look amazing in yellow <3
    Fell in love with your watch
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great outfit!!!!
    XoXo

    www.acooltime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. hahah czapka!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy dostałeś :) wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. love the Hat! I want one now lol

    Kisses,
    www.taislany.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda stylizacja jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i wypełnisz ankietę dotyczącą mojego bloga, do której link znajdziesz w notce! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This sporty outfit fit you so good. P e r f e c t

    New post on my blog. Visit !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna stylizacja :P Buty najlepsze :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny outfit! :)

    Dodasz komentarz? Zaobserwujesz? Nawet najmniejszy motywuje mnie do dalszego blogowania :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/jak-wykonac-dobre-zdjecie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi Jacub!!!!!Yellow is really a particular color. Along with this black pants and this amazing shoes is very fine!
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook